جنسی, ژل رویال

سیلدنافیل + جایگزین آن

قرص سیلدنافیل سیترات

داروی سیلدنافیل

قرص سیلدنافیل سیترات

سیلدنافیل + جایگزین آن

موارد مصرف: 
– درمان اختلال نعوظ و افزایش نعوظ
– درمان فشار خون بالای شریانی ریوی
– کاهش وازواسپاسم و درمان ایسکمی و زخم‌های شدید انگشتان دست و پا برای افراد مبتلا به سندرم رینود ثانویه

برای درک بهتر مکانسیم و ساختار این دارو، ما مقاله ای را در مجله الزویر که یکی از بزرگترین ناشرین مطبوعات پزشکی و علمی جهان است، برای شما آورده شده است. و در پایان فرمول جایگزین قرص سیلدنافیل را می خوانید.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عنوان مقاله:

سیلدنافیل سیترات: یک به روز رسانی درمانی

چکیده:

سیلدنافیل سیترات از زمان تایید آن توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده در مارس 1998 توسط میلیون ها مرد برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار گرفته است. مطالعات اخیر و گزارش های اجماع، درک ما را از اثربخشی، ایمنی، موارد منع مصرف و تداخلات دارویی آن گسترش داده است.

هدف:

این مقاله مطالعات اخیر را در مورد اثربخشی سیلدنافیل، اثرات نامطلوب و تداخلات دارویی آن، و عوامل اجتماعی و اقتصادی دخیل در استفاده از آن، با تمرکز بر جمعیت بیماران خاص (سرطان پروستات، دیابت، بیماری ایسکمیک قلبی، آسیب های نخاعی، اختلالات عصبی).

روش‌ها:

مطالعات بالینی، گزارش‌های موردی، و تفسیرها و سرمقاله‌های مربوط به سیلدنافیل منتشر شده در ادبیات بین‌المللی بین ژانویه 1999 و آگوست 2000 از طریق جستجو در MEDLINE، PREMEDLINE، و International Pharmaceutical Abstracts با استفاده از عبارات سیلدنافیل، ویاگرا، و دیسکشن شناسایی شدند.

یافته‌ها:

سیلدنافیل در مردان مبتلا به اختلال نعوظ مرتبط با پروستاتکتومی، پرتودرمانی، دیابت شیرین، اختلالات عصبی خاص و درمان دارویی (مانند مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین [SSRIs]) اثربخشی نشان داده است. در زنان مبتلا به اختلال عملکرد جنسی، به استثنای اختلال عملکرد جنسی مرتبط با SSRI، آنقدر موثر نبوده است. برخی از اختلالات غیرمرتبط با اختلال عملکرد جنسی (مانند اختلال حرکت مری) نیز ممکن است به سیلدنافیل پاسخ دهند. در جمعیت عمومی، سیلدنافیل دارای مشخصات تحمل پذیری قابل قبولی در نظر گرفته می شود. با این حال، بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروقی متوسط تا شدید یا کسانی که درمان با نیترات مصرف می کنند در معرض خطر عوارض جانبی بالقوه جدی قلبی عروقی با سیلدنافیل هستند. علاوه بر این، بیمارانی که داروهای مهار کننده ایزوآنزیم سیتوکروم P450 3A4 که سیلدنافیل را متابولیزه می کند مصرف می کنند، ممکن است غلظت دارو و سمیت احتمالی ناشی از دوزهای طبیعی سیلدنافیل را افزایش دهند.

نتیجه گیری:

سیلدنافیل یک درمان خط اول موثر برای اختلال نعوظ در مردان است. تصمیم برای تجویز این دارو باید شامل ملاحظاتی مانند تعادل هزینه ریسک منفعت، دسترسی بیمار، مسیرهای توزیع دارو و پوشش داروهای تجویزی باشد.

با وب سایت سلامت و درمان همراه شوید تا در مورد سیلدنافیل + جایگزین آن بیشتر بخوانیم.

نویسندگان:

منبع

جایگزین قرص سیلدنافیل:

استفاده از ژل رویال + عسل + جنسینگ قرمز و سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نوزده =